Przeszłość jako przedmiot handlowy.

Retro jest emocjonalnie powiązane z autentycznością. I dla wielu produktów będących w strefie wpływów autentyczność ta jest osiągalna. Nie straciliśmy możliwości szycia flanelowych koszul. Wtryskarki nadal mogą wypluć okrąg w pstrokatych kolorach. Nikt nie chce wspominać swoich grungowych lat w lnianej koszuli zdobionej czarno-czerwoną szachownicą.

Technologiczne zabawy w przeszłość są skomplikowane. Z jednej strony mamy entuzjastów zbierających artefakty i walczących ze stosem wiecznie piętrzących się problemów. Z drugiej są ludzie, którzy chcieliby tylko zerknąć, jak to było.

Retro już było
Bronikowski.com

3 myśli na temat “Przeszłość jako przedmiot handlowy.

  1. Dzisiaj to chyba działa w drugą stronę – dzieci chodzą na koncerty 70-cio latków, słuchają winylu na gramofonach typu Bambino, ubierają się we flanelowe koszule jak ich rodzice itd.
    Recycling idei wieści koniec kultury jaką znamy.

Możliwość komentowania jest wyłączona.