a oto nowe logo Polskiego Radia. zapewnia „czytelność i klarowność przekazu promocyjnego„. do bólu.
jakby ktoś poszedł do kibla i zrobił. a potem spuścił wodę, popatrzył na kręgi w spłuczce – i miał natchnienie. znów na koszt podatników.

a na stronie tego Wybitnego Twórcy, pracującego dla Fundacji Kwaśniewskiej; też dyrektora, właściciela agencji reklamowej obsługującej m. in. Orlen i Kancelarię Prezydenta RP oraz wiele banków, w tym NBP, też jurora od sztuki, a w przyszłości może specjalisty od wizerunku i kampanii wyborczych – texty są jakoś dziwnie popisane. jakby kto nie zrobił korekty.
ale – co tam szczegóły! natchnienie się liczy – bez barier.
(a skoro o polityce: Clemenceau. tak prawidłowo.)

ps. na marcoos blog inne recenzje tego tworu; wraz z po-tworami towarzyszącymi. (Dwójka, Trójka…).
jeszcze gorsze niestety (o ile to WOGÓLE możliwe). „Krótki kurs historii Corela ver. WKP (b) „. Artyście zalecamy zrobienie w tej samej konwencji loga „ZERO”. jako twórczej kreacji numeralistycznej; w duchu postmodernistyczno-neage’owym. oraz konsekwennej drogi Twórczej do tegoż.