12 myśli na temat “„je me sens pas très bien…”

  1. Marian Neveselý (f-book)
    że ne kąprą pa franse

    Makowski
    JUSZ TŁUMACZE: ona bierże Biało-Czerwone pikułki (pilules); co przerabiają na polaka (-czkę). i On [?] sie jej pyta: – no i… a Ona na to: – no i… czuję się nie za fajnie… (a On na to): – WIDZISZ?!? JUŻ DZIAŁA…

    Marian Neveselý
    Ha! Touché.

      1. „…aby mogli się wybiegać. Na zewnątrz wychodzą każdego dnia, o ile pogoda na to pozwala. Dodatkowo szkoła zamontowała w ławkach uczniów specjalne bujaki na nogi, w ten sposób chłopcy, którzy cały czas są w ruchu, mogą równocześnie pisać i bujać nogami.”

        W 2-giej albo 3-ciej klasie podstawówki zachorowałam na różyczkę, akurat gdy byłam z wizytą u mojej stołecznej kuzynki. Jej Stołeczna Pani Doktor, po krótkiej obserwacji, przepisała mi lekarstwa, a dodatkowo wuef z chłopcami i judo. A dzisiaj podczas dłuższych spotkań w fabryce wstaję i chodzę po sali. Pod biurkiem mam taki podnóżek z poduszką, on się w sumie nie buja, ale mogę co kilka minut te moje nogi raz na podnóżek zakładać, raz z podnóżka zdejmować – przy tym ciągle zrywając jakieś wiszące kable. No i co terassss…? Czas spojrzeć prawdzie w oczy – chyba jestem chłopcem.

  2. jeszcze sztuczka z fabryki => Wrócę do Pana z odpowiedzią w późniejszym terminie, a w międzyczasie posiedzę na płocie z tym tematem. Poza tym, przyszło mi do głowy, że może dziewczynki owszem, bujać potrzebują, ale w tym samym czasie pisać nie potrafio.

    1. coś w tym może być. mój (ohydnie Reakcyjny, jak to zwykle Lewicowcy zdeklarowani) ojciec twierdzi, iz dziewczynki rozwijają się szybciej, lecz tandetniej
      (wiem, coś o tym, gdyż się Od Dawna nie rozwijam.)

        1. powiem Pani w zaufaniu: nie wiem. to Role są; wrodzone — lub nabyte; Ocena w zależności od tego, w jakiej części sali wykładowej siedzimy: Prawej czy Lewej… (co już dawno stwierdzili wszyscy; a ostatnio: Profesor Mmaa najładniej.)

          Audytorium nie zdawało sobie sprawy, do czego prof. Mmaa zmierza. Młodzież po lewej stronie to szemrała z zadowolenia, to chłodła. Młodzież po prawej zachowała nieufne milczenie. Młodzież po prawej bowiem nie urobiła sobie jeszcze zdania o osobie prof. Mmaa, skądże więc mogła wiedzieć, czy trzeba mu bić brawo, czy gwizdać.

  3. Role, tak. A dokładniej chciałam napisać, że nabyte, bo chłopcom jednak daje się |wybiegać” (w przenośni), a dziewczynkom już raczej mniej.

    1. – WRO! DZO! NE! WRO! DZO! NE! – krzyczała jedna strona sali.
      – NA! BY! TE! NA! BY! TE! – krzyczała druga…
      Profesor Mmaa ze zdumieniem obsewował ten szczególny przykład rozkładu losowego: poglądy dzieliły salę na dwie prawie równe części…

      (ibidem; cyt. z pamięci.)

    1. ja się też nie przykładałem; ale nie miałem Wyboru (= jak to w peerel, tfu. tylko francuskie wszystko — co nieradzieckie.)

Możliwość komentowania jest wyłączona.