– Zwróciłam uwagę na plakat przedstawiający młodego Japończyka. A raczej nie tyle patrzyłam na postać, co na nazwisko: Osamu Tezuka. (…) Osamu Tezuka to japoński reżyser, twórca komiksów, zwany także królem mangi. Nie żyje od 23 lat…
(…)
Zdaniem Hossy to, co widać na plakatach, to jedynie niefortunny zbieg okoliczności.
14 odpowiedzi na “II MM (muzeum 2.marketingu).”
Możliwość komentowania została wyłączona.
Tak, Gdańsk jest już definitywnie polski.
„Ten film pokazuje, że Wolne Miasto Gdańsk to przeszłość. Powinniśmy go traktować jako requiem” – za GW.
ja bym nie przesadzał. nawet (niepolski) the Economist miewał takie wpadki (o Microsofcie nie wspominając, gdyż.)
Jak pan jeszcze dodasz wprost i polskojęzyczny newsweek to uwierzę.
nie dodam, gdyż mnie się nie chce szukać (a Kto mnie dziś uwierzy = bez linku? nikt.)
Mein Büro.
Mein Kampf.
meinBach.
majn niet
(a są jeszcze – i nadal wiszą – wersje PL („jan lenica”), FR, USSR…
(ach, ussr to min niet, już było wyżej. d. „moja offisa d. giemańca + Czjasy”)
wielkie mi … aj waj ;-)
aj waj? nie: w Yiddish nie było (+ ani Przedsiębiorcy Goldymeir np.)
nie było a powinno
właśnie. nasze Kule ich Garnizony.
ciekawe jakby wysłali te zdjęcia rodzinom tych zmarłych osób. Czy byli by zachwyceni? Czy Hossa posiada prawa autorskie? Ciężko to nazywać „jedynie niefortunny zbieg okoliczności.” – śmieszne. Chyba nie wiedzą co zamawiają.
ano.
Korpokapitalizm Kolesiowsko-Marketingowy Ku Celom.