Lost Gloves w Sztuce Wyższej.

no, nie wiedziałem, że (też) Tworzę Sztukę, choć wtórną…

Jak na Twoje zainteresowanie polską sztuką reaguje najbliższe otoczenie?
Żywą ciekawością. Im więcej im opowiadam, tym szerzej otwierają się ich oczy, i tym większy mają dla tego szacunek. Jeśli czegoś nie znasz, nie możesz tego szanować ani doceniać. Jeśli jednak powiesz ludziom, co stoi za danym dziełem, kto je stworzył, spojrzą na nie inaczej. Pierwszą reakcją bywa pytanie: „Sztuka w Polsce? Przecież w Polsce nie ma sztuki, nigdy nie istniała!”. Większość artystów znanych w Polsce nie jest znanych w Niemczech ze względu na czasy zimnej wojny.

Osman Djadjadisastra

a w obrazku:
Teresa Murak, z cyklu: „Objects I-III”, praca z kolekcji Osmana Djadjadisastra
(tamże)

także tak.
mr m.

4 myśli na temat “Lost Gloves w Sztuce Wyższej.

    1. może dla Pana: pan = Młody…
      (dla mnie się skończył: ożeniłem się no, rok później, ale już byłem na Krzywej zstępującej.)

      1. mowie o mediach nie o sobie, to ich pamięć głębiej nie siega, a wywiadowcy to tylko podtrzymują
        `panie to były czasy…`

        1. nie znam za dużo Wykładowców (tak od ok. 1977 roku…) to pewnie masz Pan Rację (d. słuszną; gdy czasy były „to”). ale moja Pamięć jakośtam sięga; i dość daleko, do ok. połowy XX wieku.
          (pamiętam np. pogrzeb bieruta, ledwo, ale. a wcześniej to tylko od pp. Wykładowców wim, co — ponoć — było.)
          no to Nic nie wiem, wiadomo.

Możliwość komentowania jest wyłączona.