Ministerialni urzędnicy odpierają zarzuty niezależnych ekspertów rynku kolejowego. Ci przekonują, że bilety za przejazd Pendolino będą kosztować grubo ponad 200 zł. Właśnie z droższych biletów miała być pokrywana 27 proc. strata we wcześniej wspomnianym dofinansowaniu.

    – (…) Jeżeli będzie to 100-150 zł, to w tej cenie wielu pasażerów jest skłonnych pojechać Pendolino. Być może w godzinach szczytu będą to nieco większe kwoty – mówi zastępca ministra.

ale za to Lokomotywy stanieją.
są skłonne.

yellow-pages-gloves-2013-low

……………………
a co tu robi Peerel, tfu?

mam 33 lata…
mam 33 lata, pierwszy raz usłyszałem, że pendolino będzie jeździł w Polsce gdy miałem jakieś 9 lat, czyli sam koniec komuny… nawet pamiętam, że w Gdyni stał taki pociąg na pokaz. Minęły 24 lata i nadal słysze o pendolino ;D
ko_sa

    Po pierwsze nie Pendolino a Pseudolino dla wiadomości bajarza Massela
    Pendolino to nazwa zarezerwowana dla pociągów z wychylnym pudłem, a PKP Intercity kupuje składy bez tej opcji – więc jest to Pseudolino.
    Po drugie – bajarz Massel co rusz tworzy różne historie rodem z kosmosu.
    KE w dalszym ciągu czeka na stanowisko Polski ws finansowania przejazdów tą kategorią pociągów gdyż nie chce popełnić kolejnego byka jak w przypadku kolei hiszpańskich.
    Po trzecie – bajarz Massel chce uczynić pociągi Pseudolino kursującymi wszędzie, np poza Trójmiasto do Kołobrzegu włącznie.
    czyli pociąg mogący kursować z prędkością 220-250 km/h od Gdyni pojedzie sobie 80 – 100 km/h, ot taki bumelzug.
    Poza tym jak bajarz Massel wyobraża sobie obsłużenie 20 pociągami większej ilości miast w Polsce?
    Chałturzenie na wydziale marketingu PG to nie praca w MI.
    Uwokaki z Czadu

jesteśmy wreszcie w Domu. w ich domu.
Po latach.
tu Łaczki.
(tłum rzuca się po [d.] Pociąg [ob.] Pendolino. kurtyna zwolna opada.)

9 odpowiedzi na “Pierdollino (d. Peerel).”

  1. i kropka nad pekape:

    Skończą jak projekt DREAMLINER i bankrut LOT ale kogo to obchodzi
    ważne dla Kaszuba żeby uchwalić śluby dla pedziów…

    To będzie finis dla PKP. Wydadzą kupę kasy na pociągi
    wożące powietrze (przy cenach 8x większych od PolskiBus)
    Obywatelski Komitet Rozbiórkowy PGE Arina

  2. Co godzine? to 18 pociągów x 1 tys 20 tys dziennie…
    w ciągu dówch tygodni 280 tys czyli
    3/4 Budyniowa, jeżeli w ogóle Metropolia Budyniogrodzka będzie
    tyle miała za 2 lata, bo presja na wyjazd z tego raju
    mocna…
    Mają rozmach skurwisyny

    (tamże.)

  3. Stoi na stacji lokomotywa
    droga, nie szybka
    i kredyt w niej tyka – ciężka gotówka
    stoi i sapie
    dyszy i dmucha
    a jeszcze kaszub
    pijar w nią wtyka

    i plany do niej podoczepiali
    wielkie, z rozmachem
    w ogromnej skali
    pierwszy program pełen doradców
    w drugim partnerzy (są na kolacji)
    w trzecim siedzą same kutasy
    co się dorwały właśnie do kasy
    czwarty wagon pełen ministrów
    w piątym wódki sześćset kanistrów

    lecz choćby pobrać tysiące podatków
    to nie udźwigniem taki to ciężar

Możliwość komentowania została wyłączona.